уторак, 16. април 2013.

Crkva Bozija

Седиште „Цркве божије" у Југославији налази се у Београду. Организација има око 500
присталица и 20 објеката. Код нас се појавила између два рата. „Црква божија" основана је 1886. у
граду Кливленду, у држави Тенеси, у САД. Настала је реформом баптистичке цркве, те је отуда
учење ових двеју организација слично. Интересантно је да припадник „Цркве божије" верује да је
после свог крштења и одређеног молитвеног периода способан да лечи, истерује ђаволе, чини чуда и
слично. Карактеристично је да се причест обавља уз службу „ногоопрања", па их каткад зову
„ногоопрани".
Седиште „Цркве божије" за Европу је у Оберслуму, у близини Штутгарта, у Немачкој. Црква
се самофинансира и то тако што је сваки члан дужан да десетину својих прихода да као прилог цркви.

18 коментара:

  1. Sta je ovde sekta?Nije li ovo biblijsko i evandjeosko ucenje?Valja se malo obrazovati i informisati.Proucite statut vere Crkve Bozije:-)pozz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A sta nije sekta molim te reci mi nastali ste 1886 godine u USA a pravo Hriscanstvo je nastalo pre 2017 godina i to na prostorima nekadasnjeg Rimskog Carstva obrazuj se ti molim te!!

      Избриши
  2. Sta je ovde sekta?Nije li ovo biblijsko i evandjeosko ucenje?Valja se malo obrazovati i informisati.Proucite statut vere Crkve Bozije:-)pozz

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман23. март 2015. 08:47

    Sve je to pitanje položaja,vlastti,uticaja,ja povremeno ne svaku službu idem u crkvu prosto iz ubeđenja,vere u boga ali vidim da je sve namesteno i podrđeno interesima određenih familija i onih koji ih verno slušaju i dodvoravaju se određenim ljudima

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29. март 2015. 04:27

    Procitajte ev po marku 16 glavu

    ОдговориИзбриши
  5. Ja ne bih bio clan nijedne crkve pa i da je u svemu u pravu ako od mene trazi novac ili je zakonski propisano da dobijaju pare iz budzeta. Ne dam vam ni dinar i gotovo

    ОдговориИзбриши
  6. Narode, ja sam iz pravoslavne porodice udata u porodici koja je redovna u Crkvi Božjoj i najiskrenije sam bez mrve subjektivnosti istrazivala i analizirala sve hrišćanske pravce i pročitala tonu knjiga i razgovarala sa puno ljudi. I moj zaključak je da Crkva Božija jedina nema drugih spisa koje izučava, nema ličnih tumačenje Biblije, nema pokoravanja i kažnjavanja, samo bratstvo, zajedništvo u veri, i težnja da se poštuju Trojstvo i zapovesti. Što nas pored svih nagrada koje imamo kao deca Božija čini i boljim ljudima, prema Bogu, prema drugima i prema sebi. Nema obaveznog davanja para, svako da kada može i koliko.. Na kraju kako kaže Reč Bozija "svima nam je data mogućnost izbora" kao i našim praroditeljima. Ko ima uši nek čuje...

    ОдговориИзбриши
  7. Narode, ja sam iz pravoslavne porodice udata u porodici koja je redovna u Crkvi Božjoj i najiskrenije sam bez mrve subjektivnosti istrazivala i analizirala sve hrišćanske pravce i pročitala tonu knjiga i razgovarala sa puno ljudi. I moj zaključak je da Crkva Božija jedina nema drugih spisa koje izučava, nema ličnih tumačenje Biblije, nema pokoravanja i kažnjavanja, samo bratstvo, zajedništvo u veri, i težnja da se poštuju Trojstvo i zapovesti. Što nas pored svih nagrada koje imamo kao deca Božija čini i boljim ljudima, prema Bogu, prema drugima i prema sebi. Nema obaveznog davanja para, svako da kada može i koliko.. Na kraju kako kaže Reč Bozija "svima nam je data mogućnost izbora" kao i našim praroditeljima. Ko ima uši nek čuje...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Postovana ,to znaci da ste i Vi clan te iste crkve o kojoj pisete.Zanima me kako ste se Vi kao pravoslavka opredelili,sta slavite i u sta verujete.

      Избриши
    2. A koju tonu knjiga? Da nisi procitala Tozera i Joyce Meyer? Nije bitno ko je i sta je, ali je meni tesko jer inderktno oni kao podrzavaju svakog ko trazi Isusa, a imaju svoje programe... Crkva je takva kakva je, bez idola bez svega, sto je ok, kako biblija kaze, ali po meni, jako je lose oslanjati se na nekoga ko je svega pre 200-300 godina napravio reformu... itd. Skeptican sam. Sveta knjiga je zaista sveta, ali dok sam bio tamo, svako je sebi prilagodjava, sto je lose... Nema bratstva jedinstva (komunisticki), niko nije spreman odloziti sebe i poseveteti se "bratu ili sestri".. Cuvaju se se medjusobno i to je lose, kako neko, npr kao ja da pristupi takvoj crkvi, koja sve zeli da zna o tebi, a ako ne valjas za njih onda dobijas big OUT

      Избриши
  8. Sva sila i slava Gospodu. Slavim Boga, Sina kojeg je dao da umre za vas, za mene i za svakog ko poveruje u Istinu, da ne pogine nego da ima život večni. A ko je drugi dostojan slave i hvale? Koga vi slavite?

    ОдговориИзбриши
  9. Kao prvo da,mi,zoran,lukovic objasni,meni i,vama sta znaci sekta.drugo Crkva Bozja nije registrovana kao sekta vec kao crkva.

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман4. јун 2022. 23:33

    Crkva Bozija je prava crkva koja ima Duha Bozijega ali clanovi pojedini koji ruse crkv alopovi , sa demonskim silama , koji otimaju imovinu starim ljudima ,koji matletiraju clanove crkve koji zele biti iskreni prema ljudima i Bogu. Strahote se desavaju pa nije ni cudoe god da radite morate platu da zaradite da ljudi pricaju da je sekta . Bilo bi dobro da vise povedete racuna o Crkvi nemojte da cekate kada ce plata da Vam stigne .pozdrav

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман21. јун 2022. 21:12

    Crkva Bozja je dom Bozji ali pogresni ljudi su clanovi demonizirani lopovi kradu nekretnine starim ljudima, stavljaju stare ljude pod kar mucidu ih pojedine osobe tamo posten covek nema sta da trazi prosireno vracarstvo zalosno ali istinito pozdrav

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман31. март 2023. 15:03

    Zasto bi bijo anoniman to se kosi sa mojim moralnim kodeksom ako je Sveti Otac izabrao put vernicima Bozije Crkve da mu sluze pod tim imenom i u tim ustanovama sirom Sveta to je Bozija volj Amen Pejic Vojo Republika Srpska mada sam ja pravoslavac po nasledju sve je u ovom zivotu retrogrado jedino kad osetis u tvom srcu Boziji poziv.i da promenis veru nije greska to je put koji je Sveti Bog pripremijo za svakog i taj svako trba da bude tamo gdr treba da bude i ispunjava Boziju volju imajuci uvek u vidu u sebi rec Agape upraksi on je prepoznativ i pred Narodom i pred Bogom Vojo Pejic ( Vasko Tosev)

    ОдговориИзбриши
  13. Danas djavo se vise ne krije on je usao u sve coskove naseg zivota verom i duhom svetim mozes se osloboditi njega ako si samo prislonjen u nekim slucajevima ali ako mu se poklonis ne daj Boze to je onda mnogo tesko kad dusa putuje ka Carstvu nebeskom on je preslrece i trazi je to je borba izmegu dobra i zla a ko je zlo izabro ko mu je se poklonijo to je to ni jedan dusa nije nasilno ptilikom smti uzeta vec je se usaglasila to je ona koma tad dolaze bliznji poznati andjeli i dusa po svom ubedjenju napusta telo i td. Ukratko moli te se srcem iskreno i dobicete sva objasnjenja neko pre neko kasnije mnogo je bitno pokajanje nasi greha jer prvobitne grehe vucemo iz raja i za vreme naseg zivota sto ih napravimo i da ih ne ucinimo sto je nemoguce ostaju nam nasledni prvobitni gresi iz raja pokajanje je kluc spasenja ima jos toga puna mi je dusa tih detalj to bi bila duga prica veruj u Boga i njegovog sina naseg spasitelja od srca Sveti duh ce vas osvetliti dolazice te do tih saznanja za mene je krist moj najveci prijatelj moje najsgurnije skloniste on je mol sti putevima kojim sam iso i kojim cu ici materijalni svet je materijalni a duhovni nesto drugo mnogo duboko l jednostavno zavisi od. iskrenosti u veri najveci gresnik to sam ja i moguce veliki pokajnik Vojo Pejic Amen

    ОдговориИзбриши